Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Παράγοντες και Factors
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Plastic money and electronic payments in Greece: Their adoption and impact on consumers’ behavior: the case of retail goods. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-09-2018 [2018-09-08]
Μαυρουδής, Στέργιος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The evolution of technology plays a vital role in human life and the effects of this development extend to all aspects of life. Plastic money and e-payments are innovations created by technological advances. Research evidence suggests that consumer behavior related to the use of plastic money and e-payments depends on an array of factors such as: consumer characteristics, payment method characteri...