Κριτήρια αναζήτησης: ΠΡΟΣΗΛΩΣΗ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΠΕΛΑΤΗ
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΠΡΟΣΗΛΩΣΗ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΠΕΛΑΤΗ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Customer Relationship Management (CRM) in the Banking Sector. Factors Influencing Banking Customer's Satisfaction and Loyalty. [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-02-2016 [2016-02-24] Συγγραφέας: ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ, ΙΩΑΝΝΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Το Σύστημα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM) αποτελεί έναν από τους πλέον καινοτόμους αλλά και σύγχρονους τρόπους προκειμένου να επιτευχθεί αύξηση της κερδοφορίας σε μία επιχείρηση. Το CRM δεν είναι απλά ένα λογισμικό αλλά μία ολόκληρη στρατηγική. Στόχος μιας τράπεζας αποτελεί η διαμόρφωση της κατάλληλης στρατηγικής που θα οδηγεί στην κατανόηση των αναγκών των πελατών τους, προκειμένου να ανα...