Κριτήρια αναζήτησης: ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: THE USE OF DIGITAL MEDIA IN THE FORMATION OF THE STRATEGIC COMMUNICATION PLANNING OF CULTURAL ORGANIZATIONS DURING THE PERIOD OF THE PANDEMIC OF THE DISEASE OF COVID_19. CASE STUDY OF THE NATIONAL THEATER OF GREECE [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: ΛΟΝΤΟΥ, ΟΛΥΜΠΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): H σταθερά αυξανόμενη χρήση των νέων τεχνολογιών και των ψηφιακών μέσων, τόσο στη καθημερινή ζωή όσο και στην καλλιτεχνική δημιουργία, επηρεάζει ποικιλοτρόπως τη διαχείριση των πολιτιστικών οργανισμών και έχει οδηγήσει στην αναπόφευκτη αλλά και επιβεβλημένη αξιοποίησή τους από τους πολιτιστικούς οργανισμούς. Οι σύγχρονοι πολιτιστικοί οργανισμοί στην προσπάθεια δημιουργίας μιας ουσιαστικής επαφής ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: CULTURAL COMMUNICATION OF ARCHAEOLOGICAL MUSEUMS OF PYLOS AND CHORA OF MESSENIA [Αγγλική] Ημερομηνία: 15-05-2022 [2022-05-15] Συγγραφέας: ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η ΔΕ που παρουσιάζεται εδώ σκοπό έχει να μελετήσει την πολιτιστική επικοινωνία στα αρχαιολογικά μουσεία της περιφέρειας. Προσεγγίζεται αρχικά ο ρόλος που διαδραματίζει η επικοινωνία στην ανάπτυξη ενός πολιτιστικού οργανισμού. Κατόπιν, τίθεται η προβληματική εάν και σε ποιο βαθμό τα μουσεία αυτά επικοινωνούν με το κοινό τους, ποιες μεθόδους χρησιμοποιούν για αυτό το σκοπό και πως προσλαμβάνει το κο...
Ημερομηνία: 24-09-2017 [2017-09-24] Συγγραφέας: ΓΚΙΚΑ, ΚΑΛΛΙΟΠΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα εστιάσουμε στα Σύγχρονα Μουσεία Τέχνης και στις στρατηγικές επικοινωνίας που χρησιμοποιούν με σκοπό την προσέλκυση του κοινού και ειδικότερα των ηλικιών απο 17 έως 30 ετών. Επιπλέον θα αναλύσουμε τη συμβολή και τις προοπτικές που προσφέρουν τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ώς σύγχρονο μέσο επικοινωνίας με το εν λόγω κοινό. Ως περίπτωση μελέτης επιλέξαμε τις γκαλε...