Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
INVESTIGATION OF THE SATISFACTION OF THE PACIENTS IN GENERAL HOSPITAL "G. HATZIKOSTA" OF IOANNINA THAT DEVIRES FROM THE OPERATIONS OF THE EMERGENCY DEPARTMENT [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-05-2020 [2020-05-09]
ΤΑΣΙΑΡΗ, ΧΡΥΣΟΥΛΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ)
Περίληψη (Abstract): Εισαγωγή: Σκοπός της παρούσας μελέτης αποτελεί η διερεύνηση της ικανοποίησης των ασθενών του Γ. Ν. «Γ. Χατζηκώστα» Ιωαννίνων από τη λειτουργία των υπηρεσιών του τμήματος Επειγόντων περιστατικών (Τ.Ε.Π).
Μεθοδολογία: Μελετήθηκαν συγχρονικά οι απαντήσεις 263 ερωτηθέντων – συμμετεχόντων ασθενών οι οποίοι προσήλθαν στο Τ.Ε.Π. σε ορίζοντα δύο μηνών: (Δεκέμβριος 2019 – Ιανουάριος 2020). Τα άτομα επιλέχ...
Ημερομηνία:
16-09-2017 [2017-09-16]
ΤΖΑΚΗ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ)
Περίληψη (Abstract): ΕΙΣΑΓΩΓΗ. Στην Ελλάδα ο φαρμακευτικός κλάδος τα τελευταία χρόνια βιώνει μεγάλες αλλαγέςς. Ο φαρμακοποιός ως επαγγελματίας υγείας συμμετέχει στην παροχή φαρμακευτικής φροντίδας και συμβάλλει σημαντικά στην εκπαίδευση και φροντίδα του ασθενούς. Η ικανοποίηση των ασθενών-πελατών είναι ένας σημαντικός δείκτης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας. Η παροχή εξαιρετικής ποιότητας υπηρεσιών θα ο...