Κριτήρια αναζήτησης: ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: THE PENETRATION OF E-BANKING IN GREECE [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: ΠΑΣΧΑΛΙΔΟΥ, ΑΘΗΝΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται αναφορά στο νομοθετικό πλαίσιο που υπάρχει στην ΕΕ για το ηλεκτρονικό εμπόριο και την ηλεκτρονική τραπεζική καθώς και στο νομοθετικό πλαίσιο που υπάρχει στην Ελλάδα. Επίσης, γίνεται αναλυτική αναφορά στο είδη της ηλεκτρονικής τραπεζικής καθώς και στις υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής που προσφέρουν οι τέσσερις συστημικές τράπεζες στην Ελλάδα. Επιπλέον, αν...
Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: ΜΙΣΘΟΥ, ΘΕΟΦΑΝΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα Διπλωματική εργασία επιχειρείται να αναλυθεί αφενός μεν η σημασία της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στον ξενοδοχειακό κλάδο και αφετέρου ο τρόπος με τον οποίο η ποιοτική αναβάθμιση των ξενοδοχειακών καταλυμάτων μπορεί να συμβάλει στην βιώσιμη ανάπτυξη των τουριστικών προορισμών. Γίνεται μια προσπάθεια να διερευνηθούν οι αλλαγές/επενδύσεις που συμβάλλουν στην ανακατάταξη και τη...
Ημερομηνία: 25-07-2018 [2018-07-25] Συγγραφέας: ΓΚΑΛΑΠΗ, ΕΥΘΥΜΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ) Περίληψη (Abstract): ΠΕΡΙΛΗΨΗ Εισαγωγή: Οι οργανισμοί υγείας έχουν ως πρωταρχικό σκοπό την ενίσχυση της ανταποκρισιμότητας στις ανάγκες υγείας των ασθενών και επομένως αναλαμβάνουν δράσεις για την ενίσχυση της αντιλαμβανόμενης ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών. Η αντιλαμβανόμενη ποιότητα αποτελεί παράγοντα που επηρεάζει το επίπεδο ικανοποίησης των ασθενών από τις υπηρεσίες υγείας που λαμβάνουν. Το επίπεδο ικανοποί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: ENVIRONMENTAL STUDY AND MEASUREMENT OF CUSTOMER SATISFACTION FROM THE QUALITY OF GREEK POST OFFICES’ SERVICE [Αγγλική] Ημερομηνία: 11-04-2016 [2016-04-11] Συγγραφέας: ΤΣΑΜΗ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η εκτίμηση του βαθμού ικανοποίησης των πελατών από τις υπηρεσίες των Ελληνικών Ταχυδρομείων και η ανάδειξη βασικών στατιστικών εργαλείων και τεχνικών που ένας οργανισμός παροχής υπηρεσιών μπορεί να χρησιμοποιήσει. Προέκυψε ότι οι πελάτες γενικά εμφανίζονται ικανοποιημένοι από την ποιότητα των υπηρεσιών που τους παρέχονται. Δημογραφικά χαρακτηριστικά, όπως το μορ...