Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Ορεινοί Προορισμοί
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic Tourism Marketing Plans. Case Study "Tourist Promotion Plan of Arta prefecture" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
Μπόκου, Γεωργία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές πηγές εσόδων, ίσως την σημαντικότερη, για τις παραδοσιακά τουριστικές περιοχές. Ο βασικότερος παράγοντας διαφοροποίησης και ενίσχυσης του τουριστικού προϊόντος αλλά και οι κυριότεροι πόλοι έλξης της τουριστικής ζήτησης αποτελούν κατά κύριο λόγο οι τουριστικοί προορισμοί μιας χώρας. Όποτε, καθιστάτε αναγκαία η ενίσχυση της προβολής των τουριστικών προ...