Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Studying the importance of Customer Relationship Management in telecommunications sector in Greece. A case study for OTE S.A. (Hellenic Telecommunications Organization) [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΜΠΕΚΡΗ, ΘΕΟΦΑΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Telecommunication has been during the last decade one of the fastest growing sectors across globe with fierce competition. Today, however, the competition has become even more intense due to the power the customers have gain through the use of Internet and Social Media. Moreover, just having the best products/services or the cheaper ones is not enough in order to be a successful company. One of th...