Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Νευροεπιστήμες
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
«Διερεύνηση του "κυκλώματος" των Μαθηματικών στον εγκέφαλο μέσω του Νευρογλωσσικού Προγραμματισμού»
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«Investigation of the "circuit" of Mathematics in the brain through Neurolinguistic Programming» [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Δικαιούλια, Βερονίκη
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται μια διερεύνηση του "κυκλώματος" των Μαθηματικών στον εγκέφαλο μέσω του Νευρογλωσσικού Προγραμματισμού. Θα παρουσιαστεί η σχέση της εκπαιδευτικής νευροεπιστήμης με την εκπαίδευση και τη διδακτική των Μαθηματικών. Η νευροεπιστήμη είναι ένα επιστημονικό πεδίο που συνδυάζει τις νευροεπιστήμες, τη γνωσιακή επιστήμη και την εκπαιδευτική ψυχολογία.
Αρχικά, στο πρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
A study on the impact of Neuroscience on Mathematical Education in a secondary-school level. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
ΤΟΤΟΝΙΔΟΥ, ΔΕΣΠΟΙΝΑ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία γίνεται μία μελέτη γύρω από την συνεισφορά των Νευροεπιστημών στην Εκπαιδευτική διαδικασία, ένας τομέας που είναι γνωστός ως Νευροδιδακτική.
Η εργασία αποτελείται από 4 κεφάλαια. Στο πρώτο υπάρχει όλο το θεωρητικό πλαίσιο για την ανατομία και την ανάπτυξη του εγκεφάλου και πως αυτό το πολύπλοκο όργανο επηρεάζει την λειτουργία της μάθησης.
Το δεύτερο κεφάλαιο εξετάζεται πιο ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
NLP in mathematics education:the case of polynomials for upper middle school students [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
Αλειφτήρα, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται κάποια βασικά στοιχεία για τον Νευρογλωσσικό Προγραμματισμό και την εφαρμογή των τεχνικών του στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και πιο συγκεκριμένα στο μάθημα των μαθηματικών. Στο 1ο κεφάλαιο γίνεται μια αναφορά για τις Νευροεπιστήμες και τη Νευροεκπαίδευση ενώ στη συνέχεια παρουσιάζονται εν συντομία οι βασικότερες θεωρίες και φάσεις της μάθησης. Στη συνέχεια ακο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
NEUROLINGUISTIC PROGRAMMING (NLP) AND LEARNING THEORIES OF MATHS [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
Δημητρέλου, Κωνσταντία
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η παρουσίαση των παραδοσιακών Θεωριών Μάθησης των Μαθηματικών και της εξέλιξής τους μετά το 1960, όπου η Γνωσιακή Επιστήμη και οι Νευροεπιστήμες εμφανίζονται δυναμικά και κερδίζουν διαρκώς έδαφος στην εκπαίδευση.
Επίσης γίνεται η παρουσίαση ενός μοντέλου μάθησης , του Νευρο-Γλωσσικού Προγραμματισμού (Neuro-Linguistic Programming, NLP), το οποίο εμφανίζεται σε όλ...