Κριτήρια αναζήτησης: Νέα μέσα προώθησης της τέχνης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Νέα μέσα προώθησης της τέχνης Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The World of Art: Artwork: Factors Determining Demand and Pricing. Consumer preferences and the role of intermediaries in the art market. [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η τέχνη δεν έχει κανόνες. Είναι εύκολο να πούμε ότι είναι απλά θέμα γούστου, ωστόσο υπάρχουν διάφοροι σημαντικοί παράγοντες που θα πρέπει να αναζητήσουμε για να καθορίσουμε την αξία του κάθε έργου τέχνης. Η τιμολόγηση των έργων τέχνης δεν αποτελεί απλή υπόθεση. Και ενώ οι βασικές οικονομικές αρχές της προσφοράς και της ζήτησης εξακολουθούν να ισχύουν στην αγορά της τέχνης, οι παράγοντες που συμβάλ...