Κριτήρια αναζήτησης: Μουσειακό branding
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μουσειακό branding Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Design and implementation of museum branding evaluation indicators. The case study of museums of Athens. [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Παπαπαναγιώτου, Κωνσταντίνος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Είναι γεγονός ότι το σύγχρονο μουσείο αποτελεί ένα χώρο πολυδιάστατο και πολυπαραγοντικό. Η εξέλιξη των μουσείων διαμέσου των αιώνων τα μετουσίωσε από χώρους λατρείας, σε σύνθετους οργανισμούς που συχνά δανείζονται πρωτόκολλα και διαδικασίες από τις διοικητικές πρακτικές των κοινών οικονομικών οργανισμών. Το σύγχρονο μουσείο εκτός της συλλογής, έκθεσης, διατήρησης, εκπαίδευσης και μελέτης των τέ...