Κριτήρια αναζήτησης: Μουσείο - Museum
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μουσείο - Museum Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Utilization of Non-Contractual Areas as Cultural Centers and their Impact on Local and Regional Development. The Case of "Karolos Kampelopoulos Foundation" in Chania, Crete. [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Τσαγκαράκη, Ευαγγελία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της εργασίας είναι να αναδείξει τη σημασία αξιοποίησης μη συμβατικών χώρων από πολιτιστικούς φορείς για την προβολή πολιτιστικών αγαθών και υπηρεσιών ως απόρροια της εξελικτικής πορείας των σύγχρονων αντιλήψεων για τον ρόλο και τη δράση των πολιτιστικών ιδρυμάτων αλλά και των νεότερων μουσειακών πρακτικών. Στο πλαίσιο αυτό, εξετάζεται κατά πόσο η δημιουργική επανάχρηση για πολιτιστικούς σκο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Communicating and promoting Greek cultural heritage through shops of Archaeological Receipts Fund [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: Αρχοντάκη, Νίκη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Ο πολιτισμός είναι βαθιά ριζωμένος στην ανθρώπινη φαντασία και στην έκφραση της ατομικής δημιουργικότητας. Η δύναμή του έγκειται στο ότι είναι το πιο αποτελεσματικό όχημα για επικοινωνία, το οποίο αρχικά γοητεύει και στη συνέχεια πείθει (Αντωνιάδου 2015). Τη δύναμή του αυτή, όπως εκφράζεται μέσα από τα πωλητήρια των δημόσιων μουσείων και αρχαιολογικών χώρων της Ελλάδας, εκμεταλλεύεται το ΤΑΠ, προκ...