Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μουσείο επιστημών του Λονδίνου (SM)
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic Marketing Managment in Museums. The case of the Science Museum in London. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
14-05-2017 [2017-05-14]
Σταυροπούλου, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη εκπονήθηκε με σκοπό να προτείνει την εφαρμογή της θεωρίας του στρατηγικού μάρκετινγκ μάνατζμεντ, ως ολοκληρωμένης λύσης για την ενίσχυση της εξωστρέφειας των σημερινών μουσειακών οργανισμών. Για να επιτευχθεί ο σκοπός αυτός, έγινε κριτική επισκόπηση της βιβλιογραφίας στο συγκεκριμένο αντικείμενο και ακολούθησε η μελέτη περίπτωσης κατά την οποία αξιολογήθηκε το στρατηγικό μάρκετινγ...