Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μουσείο Ελληνικού Τουρισμού
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic Planning and "smart" functions for the promotion of Athens as a distinct destination. The example of the Digital Museum of Greek Tourism as a model tool for cultural and tourism development. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Λεβαντίδης, Βασίλειος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η εργασία εξετάζει την περίπτωση ενός Ψηφιακού Μουσείου Ελληνικού Τουρισμού, ως ένα project που θα έχει σκοπό να ενσωματωθεί στην λειτουργία της Αθήνας ως πολιτιστικός προορισμός αλλά και ως μια «έξυπνη πόλη» (smart city). Για τον λόγο αυτό και έγινε ποιοτική έρευνα σε ένα δείγμα ειδικών με εις βάθος συνέντευξη καθώς και SWOT ανάλυση. Από την έρευνα προέκυψε ότι με την ανάπτυξη ενός στρατηγικού σχ...