Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Non-Profit Organizations & Digital Marketing. Holistic Digital Approach of Organizations of the Regional Unit of Corinthia. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
31-5-2023
ΟΥΡΑΝΙΑ ΣΚΙΤΖΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική διατριβή στοχεύει να διερευνήσει και να παρουσιάσει τον ρόλο και τη συμβολή του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ανάπτυξη των Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών. Θα προσεγγιστεί ολιστικά η ψηφιακή παρουσία, οι ανάγκες και προτάσεις προς βελτίωση για τους 4 Οργανισμούς της ΠΕ Κορινθίας (Αρχαιολογικό Μουσείο Αρχαίας Κορίνθου, Μουσείου Περιβάλλοντος Στυμφαλίας, Ιστορικό-Λαογραφικό Μουσείο Κορί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«Cultural policy and management issues of municipal public benefit organizations aiming at generating activities and providing services in the field of culture: The case of the Public Benefit Organization for Cultural, Environmental, Youth and Athletic Activities of the Municipality of Ioannina» [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
Ντιναλέξης, Κωνσταντίνος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Οι Κοινωφελείς Επιχειρήσεις των Δήμων που έχουν συσταθεί τα τελευταία χρόνια συνιστούν Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου με μη κερδοσκοπικό χαρακτήρα. Έχουν συγκεντρώσει μεταξύ άλλων ουσιαστικές αρμοδιότητες και στον τομέα του πολιτισμού και αποτελούν φορέα διοργάνωσης σημαντικών πολιτιστικών δραστηριοτήτων σε τοπικό επίπεδο. Η διοικητική τους λειτουργία και δομή παίζει μεγάλο ρόλο στην άσκηση των ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Designing and implementing cultural marketing by greek cultural associations [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Τσατσάκης, Εμμανουήλ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Κάθε πολιτιστικός οργανισμός δραστηριοποιείται μέσα σε ένα δυναμικό περιβάλλον το οποίο
πολύ συχνά αλλάζει. Με τον όρο περιβάλλον εννοούμε τους εξωτερικούς παράγοντες που
υπάρχουν και επιδρούν σε έναν οργανισμό. Η διοίκηση του πολιτιστικού οργανισμού είναι
υποχρεωμένη, για να συνεχίσει τη πολιτική της, να αντιδράσει αποτελεσματικά στις
επιδράσεις που προκαλούν οι εξωτερικές δυνάμεις που ασκούν...