Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μη Κερδοσκοπικοί Πολιτιστικοί Οργανισμοί
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Innovation in Cultural Organizations through the dimension of marketing mix and its role. Case study “The Municipal Art Gallery of Larissa G.I. Katsigras Museum” [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
ΤΕΡΖΟΥΔΗ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο «Η Καινοτομία στους Πολιτιστικούς Οργανισμούς μέσα από τη διάσταση του Μείγματος Μάρκετινγκ και ο ρόλος της. Μελέτη περίπτωσης: Η Δημοτική Πινακοθήκη Λάρισας- Μουσείο Γ. Ι. Κατσίγρα» συντάχθηκε στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών του τμήματος “Διοίκηση Πολιτιστικών Μονάδων” του ΕΑΠ, της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών.
Σκοπός της εργασίας είναι να...