Κριτήρια αναζήτησης: Μελέτη Μαάρκετινγκ
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μελέτη Μαάρκετινγκ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Marketing study of fishing tourism, in protected areas of the Amvrakiko lagoons of Preveza. [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2022 [2022-09-25] Συγγραφέας: Νέστωρα, Μαρία Ελένη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους πυλώνες της ελληνικής οικονομίας. Ο οποίος συμβάλει σημαντικά στο ΑΕΠ της χώρας και δημιουργεί θέσεις εργασίας για μεγάλο τμήμα του εργατικού δυναμικού της χώρας. Σημαντικό πρόβλημα στην ανάπτυξη του τουρισμού στην Ελλάδα, είναι η μη αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων της χώρας, για την προώθηση και ανάδειξη και του εναλλακτικού τουρισμού. ...