Κριτήρια αναζήτησης: Μεθοδολογία της έρευνας
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μεθοδολογία της έρευνας Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "The impact of social media on the behavior of tourists before, during and after the holiday" [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν διαμορφώσει εκ νέου τον τρόπο µε τον οποίο οι σημερινές κοινωνίες καταναλώνουν προϊόντα και υπηρεσίες, ενώ οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις άλλαξαν ριζικά το τρόπο της μετάδοσης της πληροφορίας και την διάχυση αυτής σε ευρεία καταναλωτικά στρώματα του πληθυσμού. Σχεδόν πριν μια δεκαετία ο κύριος όγκος των πληροφοριών προέρχονταν από την τηλεόραση, το ραδιόφω...