Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μείγμα Μάρκετινγκ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic Planning - Tourism Business Marketing Plan [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Αρώνης, Ιωάννης`
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Οι Μικρές, Μικρομεσαίες και Μεσαίες σε μέγεθος Τουριστικές Επιχειρήσεις
(ΜΜΤΕ) αποτελούν τον πυρήνα του κυριότερου κλάδου της οικονομίας της Ελλάδας.
Ως χώρα, γεωγραφικά και περιβαλλοντικά, μπορεί να προσφέρει ένα μεγάλο πλήθος
δραστηριοτήτων σε συνδυασμό με διακοπές σε βουνό και θάλασσα. Αν και αρκετά
επικερδής και έχοντας κερδίσει τον τίτλο της ‘’βαριάς βιομηχανίας’’ της χώρας, ο
τουριστικό...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Developing an operational strategic marketing plan for the tourist development of the prefecture of Trikala. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Στεργίου, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία θα επιχειρεί να δώσει λύση σε θέματα στρατηγικής διαχείρισης και ανάπτυξης του τουριστικού προορισμού και της εικόνας που διαμορφώνεται στους επισκέπτες της αλλά και πως θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο τουριστικής ανάπτυξης από τους φορείς που την εκπροσωπούν. Η μελέτη θα επικεντρώνεται πάνω στα θέματα προβολής και ανάπτυξη της περιοχής του νομού Τρικάλων ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
TOURISM MARKETING PLAN FOR PREFECTURE OF IMATHIA THE CONTRIBUTION OF SPECIAL FORMS OF TOURISM [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Μπουλά, Ανατολή
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η Ημαθία στο πέρασμα των ετών δεν έχει λάβει τη θέση που της αξίζει στον χάρτη με τους τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας. Αν και διαθέτει αρχαιολογικά μνημεία παγκόσμιου ενδιαφέροντος και μεγάλης ιστορικής αξίας, πόλεις με ιστορία, πολιτισμό, μοναδικές φυσικές ομορφιές, τοπική γαστρονομία και οίνο, ευδιάθετους και φιλικούς κατοίκους και άριστο κλίμα, δεν έχει καταφέρει να βρίσκεται σε καλή θέση...