Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μαρκτετινγκ, Τrip Advisor, Booking, Trivago, Τουριστικό Μάρκετινγκ, Τουρισμός
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital Marketing in Greek Tourism: applications and the case of the on line booking and reviews [Αγγλική]
Ημερομηνία:
13-05-2018 [2018-05-13]
Χαραυγή, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Οι τουριστικές επιχειρήσεις και η παρουσία τους στο διαδίκτυο είναι ένας πολύ σημαντικός τομέας έρευνας όχι μόνο από τους managers των ξενοδοχείων αλλά και από ειδικούς πληροφοριακών συστημάτων και marketing, καθώς και από ακαδημαϊκούς. Μέχρι σήμερα, έχουν δημοσιευθεί πάρα πολλές έρευνες πάνω σε συγκεκριμένους τομείς της εκτίμησης και αξιολόγησης ιστοσελίδων όπως είναι ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας...