Κριτήρια αναζήτησης: Μέσα κοινωνικής Δικτύωσης, Τουρισμός, Hilton Athens, Marketing
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μέσα κοινωνικής Δικτύωσης, Τουρισμός, Hilton Athens, Marketing Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Impact of Social Media in Luxury Hotels The Hilton Athens Case Study [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Μαλαίνου, Χαρίκλεια Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης απασχολούν σχεδόν το 100% του πλυθισμού της γής τα τελευταία χρόνια και επηρεάζουν ένα μεγάλο ποσοστό αυτού. Η είσοδος του internet συνέβαλε στην ένωση των ανθρόπων σε όλη τη γη. Το διαδίκτυο εξελίχθηκε είσβάλοντας στην καθημερινότητα των ανθρώπων και των επιχειρήσεων, έχοντας αναδειχτεί ως μέσο προώθησης και διαφήμησης. Ο τουρισμός ως ευαίσθητο προϊόν επηρεαζόμενο ...