Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μέσα και Εργαλεία Ευαισθητοποίησης και Προσέλκυσης του Κοινού
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The development of the communication strategy in the publishing sector. A comparative study of the means used to attract the audience by national and international publishing companies. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
Ιακωβίδη, Ιωάννα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Βασικός στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της εξέλιξης της επικοινωνιακής στρατηγικής που υλοποιείται στον χώρο των εκδόσεων και των μέσων που επιλέγονται από τους συγκεκριμένους εκδοτικούς οργανισμούς για την ευαισθητοποίηση και την προσέλκυση του αναγνωστικού κοινού.
Ειδικότερα, στο θεωρητικό υπόβαθρο της διπλωματικής εργασίας προσεγγίζονται εννοιολογικά και αναλύοντ...