Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης/ Social Media
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact of social media marketing on consumers' brand knowledge, engagement and usage intent: The case of women cosmetics. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-09-2018 [2018-09-09]
Bastani, Stella
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The social media marketing is a wide and multifaceted field that offers a lot of potential not only to companies and organizations but also to the consumer.
It is the profitable and challenging environment for a brand/ product or service to be well built and developed. The objective of the present thesis was to present theoretically the social media environment and investigate the interactions of...