Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μέσα Επικοινωνίας
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Communication, Events, Use of Digital Media & New Technologies at the Festivals of Athens [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-5-2024
ΕΛΕΝΗ ΤΗΝΕΛΛΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στο πρώτο μέρος της παρούσας διπλωματικής εργασίας γίνεται ανάλυση των μεθόδων μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι οργανισμοί και ειδικότερα τα φεστιβάλ για να ενημερώνουν το κοινό τους για τις δράσεις τους και την ταυτότητά τους. Επισημαίνονται ο ρόλος και η χρησιμότητα του μάρκετινγκ, το οποίο εντάσσεται στις μεθόδους στρατηγικής τους για την προσέλκυση κοινού.
Στο δεύτερο μέρος γίνεται ανάλυση της...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The House of Cyprus: The organization's communication strategy and the contribution of its cultural to the local developement. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Σιέχιτς, Στεφανί
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία, διερευνήθηκε η επικοινωνιακή στρατηγική του Μορφωτικού γραφείου της Πρεσβείας της Κυπριακής Δημοκρατίας και η συμβολή της συνολικής πολιτιστικής του δράσης στην τοπική ανάπτυξη. Στο θεωρητικό μέρος της εργασίας, προσεγγίστηκε η έννοια της επικοινωνιακής στρατηγικής και η σημασία σχεδιασμού και υλοποίησής της για την εύρυθμη λειτουργία των σύγχρονων πολιτιστικών ορ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Communication strategy and communication skills of the Public Benefit Organizations. Case Study: The Public Benefit Organization of the city of Kavala «DIMOFELIA KAVALAS» [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-05-2020 [2020-05-17]
Τσολιαρίδου, Ιωάννα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η στρατηγική επικοινωνίας των Δημοτικών Κοινωφελών Επιχειρήσεων, καθώς και η ανάδειξη του θεσμικού πλαισίου που τις διέπει. Η ανάλυση αυτή διαμορφώνεται μέσα από την παρουσίαση της θεωρίας της επικοινωνίας και την παρουσίαση της ιδιαίτερης νομικής φύσης των Δημοτικών Επιχειρήσεων.
Ως μελέτη περίπτωσης έχει επιλεγεί μια Δημοτική Κοινωφελής Επιχε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The use of the Social Media Networks to promote the cultural activities of Local Government Organizations: The case of "Para thin 'alos" festival of Municipality of Kalamaria [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
ΠΛΟΣΚΑ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Ο πολιτισμός, αποτελεί το θεμέλιο πάνω στο οποίο οι κοινωνίες οικοδομούν την ιδιαίτερη ταυτότητά τους. Οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης, ως ανεξάρτητες και αυτοτελείς διοικήσεις, διαμορφώνουν και ασκούν πολιτιστική πολιτική στα τοπικά τους όρια και πραγματοποιούν πολιτιστικές εκδηλώσεις, με σκοπό τη συντήρηση και διάδοση της ιδιαίτερης ταυτότητάς τους. Τα φεστιβάλ αποτελούν ιδιαίτερες εκδηλώσει...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Use of traditional and contemporary communication means in the Thracian Folklore Celebrations – Carnival of Xanthi. Their role in attracting public during the current economic crisis. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
01-10-2017 [2017-10-01]
Δράκου, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η βαθιά κρίση που βιώνει η χώρα μας τόσο σε οικονομικό, όσο και σε κοινωνικό και πολιτιστικό επίπεδο επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τις δραστηριότητες και τον τρόπο ζωής της σύγχρονης κοινωνίας, και αναμφίβολα και την ανάπτυξη πολιτιστικών δραστηριοτήτων. Στην εργασία αυτή θα εξετάσουμε την πορεία για επιβίωση και ανάπτυξη ενός πολιτιστικού θεσμού με μακρά ιστορία, των Θρακικών Λαογραφικών Εορτών- Καρν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Culture and public broadcasting: The contribution of ERT3 in cultural development [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2017 [2017-09-24]
ΚΑΡΑΜΠΑΣΗΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στην εργασία αυτή εξετάζεται η πολιτιστική προσφορά της ελληνικής δημόσιας ραδιοτηλεόρασης, τόσο μέσα από την παραγωγή ανάλογων προγραμμάτων όσο και μέσα από θεσμούς και νέες πρωτοβουλίες αλλά γενικότερα και από τον τρόπο λειτουργίας της. Πρέπει να σημειωθεί ότι μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει καμία συστηματική καταγραφή της συμβολής της ΕΡΤ αλλά και της ΕΡΤ3 στο χώρο του πολιτισμού.
Στο ανταγωνιστι...