Κριτήρια αναζήτησης: Μέγαρο Amalias 36
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μέγαρο Amalias 36 Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The communication strategy of the cultural organizations and the use of social media to attract audience. The cases of B&M Theocharakis Foundation for the Fine Arts and Music and The Image Gallery Amalias 36 [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Τραϊφόρου, Αδαμαντία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Οι ποικίλες αλλαγές που έχουν σημειωθεί, τα τελευταία χρόνια, σε όλους τους τομείς της ανθρώπινης ζωής έχουν οδηγήσει στην αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και στην εφαρμογή καινοτόμων προγραμμάτων. Το ενδιαφέρον εστιάζεται στον τομέα της επικοινωνίας που πλέον καλείται να αξιοποιήσει σύγχρονες πρακτικές για να υλοποιήσει τους διάφορους στόχους της. Ιδιαίτερα σημαντικές θεωρούνται οι αλλαγές, οι...