Κριτήρια αναζήτησης: Μάρκκετινγκ πολιτιστικών οργανισμών
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μάρκκετινγκ πολιτιστικών οργανισμών Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategical marketing and management of cultural organisations. The importance and role of cultural marketing for their financial development. Byzantine Museum of Culture: a case study [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: Μαυρίδου, Σοφία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): ΠΕΡΙΛΗΨΗ Ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός, με τα μοναδικής πνευματικής και καλλιτεχνικής δημιουργίας έργα λόγου και τέχνης, υπήρξε διαχρονικά η βασική πηγή έμπνευσης και το θεμέλιο της πολιτιστικής ανάτασης του Δυτικού κόσμου. Τα ελληνικά μουσεία, στην πλειοψηφία τους αρχαιολογικά, στεγάζουν ανεκτίμητα τεχνουργήματα της αρχαίας Ελλάδας. Η εξέλιξη των μουσείων στην Ελλάδα, ξεκινά με την ίδρυση του...