Κριτήρια αναζήτησης: Μάρκετινγκ τόπου
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μάρκετινγκ τόπου Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Culture as a decisive factor of city branding; the case study of Medellin city. [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-05-2018 [2018-05-26] Συγγραφέας: Σταματάκης, Ανδρέας Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η ενδελεχής ανάλυση του ζωτικού ρόλου που διαδραματίζει ο πολιτισμός ως αναπόσπαστο στοιχείο της ταυτότητας των πόλεων, καθώς και η συνεισφορά του στην ενίσχυση της ανταγωνιστικής τους ταυτότητας, έτσι ώστε οι πόλεις να καταστούν πόλοι έλξης επενδύσεων, επισκεπτών και νέων κατοίκων, οι οποίοι με τη σειρά τους θα συμβάλλουν τόσο στην κοινωνική και οικονομική βιώσι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: New venture creation in the field of cultural heritage: trends and developments in Greece [Αγγλική] Ημερομηνία: 09-2017 [2017-09] Συγγραφέας: Γαρεφαλάκη, Ελένη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στην μελέτη της νεοφυούς επιχειρηματικότητας στον τομέα της πολιτιστικής κληρονομιάς στην Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα, στόχο της μελέτης αποτελεί η αποτύπωση του ευρύτερου πλαισίου εντός του οποίου αυτή αναπτύσσεται και η σκιαγράφηση της υφιστάμενης κατάστασης στον τομέα. Η εξέταση του θέματος πραγματοποιείται με διερεύνηση κομβικών επιμέρους ζητημάτων μέσ...