Κριτήρια αναζήτησης: Μάρκετινγκ του τόπου
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μάρκετινγκ του τόπου Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The cultural policy of Local Government as a means of local economic development. The case of the municipality of Pilea-Hortiatis. [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Ζωγόγιαννη, Αθανασία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Έτσι όπως έχει διαμορφωθεί από τους θεωρητικούς αλλά και με τη συμβολή διεθνών και ευρωπαϊκών οργανισμών, η σύγχρονη έννοια του πολιτισμού περιλαμβάνει όλες τις εκφάνσεις της ανθρώπινης δραστηριότητας και συνδέεται με την ανάπτυξη. Εξάλλου, ήδη από τη δεκαετία του 1980 στην Ευρώπη εφαρμόζονται τόσο εθνικές όσο και περιφερειακές ή τοπικές πολιτικές, οι οποίες εκλαμβάνουν την ανάπτυξη ως μία πολυδιά...