Κριτήρια αναζήτησης: Μάρκετινγκ τουριστικού γραφείου
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μάρκετινγκ τουριστικού γραφείου Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Βλάσση, Δανάη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την παρουσίαση δύο διαφορετικών ειδών τουριστικών γραφείων: τα κλασικά και τα διαδικτυακά τουριστικά γραφεία. Στο πρώτο μέρος της εργασίας, γίνεται ανάλυση των κλασσικών τουριστικών γραφείων και πιο συγκεκριμένα η ανάλυση επικεντρώνεται στα εξής θέματα: έννοια, είδη, διαχρονική εξέλιξη, παρεχόμενες υπηρεσίες, νομικό πλαίσιο λειτουργίας, τμήματα και λειτο...