Κριτήρια αναζήτησης: Μάρκετινγκ σχέσεων
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μάρκετινγκ σχέσεων Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 29-09-2018 [2018-09-29] Συγγραφέας: Τσακιρίδου, Αναστασία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Τo σχεσιακό μάρκετινγκ παρέχει χρήσιμες προοπτικές για τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς που ενδιαφέρονται για την καλύτερη κατανόηση των εννοιολογικών θεμελίων των σχέσεων με τους πελάτες τους, αλλά και για αυτές που επιδιώκουν να οικοδομήσουν σταθερές και μακροχρόνιες σχέσεις. Ακόμα, έχει ως βασικό σκοπό την ανάπτυξη και την διατήρηση μιας βάσης αφοσιωμένων πελατών που θα συμβάλουν θετικά στ...