Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μάρκετινγκ πόλεως
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία:
2013 [2013]
Κλάδου, Στυλιανή
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Περίληψη (Abstract): The thesis follows a bottom-up approach in order to provide a structural guide for evaluating city branding efforts. Focusing on the tourism perspective and the cultural city brand, the thesis and the research undertaken for it reveal several gaps regarding the application of corporate and product brand equity in the respective field. Therefore, the study identifies and attempts to clarify and fil...