Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μάρκετινγκ προορισμού
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία:
22-09-2024
ΑΓΛΑΪΑ ΚΑΡΑΜΑΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η εξέλιξη της τεχνολογίας και η εξάπλωση του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει αλλάξει τον τρόπο που ο σύγχρονος τουρίστας αναζητάει την πληροφορία, επιλέγει και σχεδιάζει τις διακοπές του. Αντίστοιχα, οι τουριστικοί προορισμοί καλούνται να προσαρμοστούν με αυτές τις εξελίξεις και να υιοθετήσουν τις πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ με σκοπό την προώθησή του και την διατήρηση αντα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Destination Branding and Destination Promotion for the Region of Trikala [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Φιλίππου, Σοφία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός έχει πολύ μεγάλη σημασία για την οικονομία της Ελλάδας γενικότερα και για τις τοπικές οικονομίες ειδικότερα. Είναι πολλοί οι προορισμοί που βλέπουν στον τουρισμό την ευκαιρία για ανάπτυξη της περιοχής και ξεκινούν μία προσπάθεια στροφής προς αυτόν μέσα από την ανάδειξη των στοιχείων της περιοχής, που την κάνουν να ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους προορισμούς. Η δημιουργία ταυτότητας προορ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Αγγλικά [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
ΒΟΜΠΙΡΑΚΗ, ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παγκοσμιοποίηση επηρεάζει τις σύγχρονες πόλεις γιατί αυξάνει τον ανταγωνισμό για την προσέλκυση επισκεπτών, επενδυτών και νέων κατοίκων. Παράλληλα, οι ήδη υπάρχοντες κάτοικοι απαιτούν μία καλύτερη ποιότητα ζωής.
Η παρούσα εργασία εξετάζει τον σημαντικό ρόλο της δημιουργίας επωνυμίας στον Δήμο Ιλίου με στόχο να δημιουργήσει μία ολιστική προσέγγιση για το θέμα. Εξετάζεται βιβλιογραφικά η έννοια...