Κριτήρια αναζήτησης: Μάρκετινγκ εμπειριών, αυξημένο προϊόν, τουριστική εμπειρία, πελατοκεντρικά εργαλεία
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μάρκετινγκ εμπειριών, αυξημένο προϊόν, τουριστική εμπειρία, πελατοκεντρικά εργαλεία Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Experiential Marketing in Luxury Hotel Management: The Case of Costa Navarino [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΓΛΑΡΑΚΗ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η Costa Navarino αποτελεί ένα σύγχρονο παράδειγμα πολυτελούς προορισμού, που αξιοποιεί το Μάρκετινγκ Εμπειριών και τα πελατοκεντρικά εργαλεία. Η εκπόνηση της παρούσας μελέτης αφορά στις δυνατότητες που υπάρχουν να αναπτυχθεί περαιτέρω το Μάρκετινγκ Εμπειριών στον τουρισμό και, κυρίως, σε πολυτελείς προορισμούς και στον τρόπο αντίληψης του επαυξημένου προϊόντος εκ μέρους των επισκεπτών.