Κριτήρια αναζήτησης: Μάρκετινγκ Τουριστικού Προορισμού and Marketing of tourism destination
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μάρκετινγκ Τουριστικού Προορισμού and Marketing of tourism destination Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic Tourism Marketing Plan of Ancient Olympia [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: Μιχαλόπουλος, Ανδρέας Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός, λοιπόν, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως η μετακίνηση των ανθρώπων από τον τόπο της μόνιμης διαμονής τους σε μια άλλη τοποθεσία με σκοπό την ικανοποίηση των τουριστικών επιθυμιών και αναγκών τους. Στην εποχή που διανύουμε, υπάρχει έντονος ανταγωνισμός ανάμεσα σε τουριστικούς προορισμούς και για το λόγο αυτό κρίνεται απαραίτητος ο σχεδιασμός ενός στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ για την α...