Κριτήρια αναζήτησης: Μάρκετινγκ Πόλης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μάρκετινγκ Πόλης Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The culture of taste in Greece. Gastronomy: a strong cultural product. Gastronomic festival "Walk around Skyros island" [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: Αποστολίδη, Κυριακή Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Ο πολιτισμός ορίζεται ως μια δυναμική αλληλεπίδραση ανθρώπου και περιβάλλοντος που καταλήγει σε ένα παγιωμένο από άποψη χαρακτήρα σύνολο, το οποίο περιλαμβάνει όλα τα αποτελέσματα της ανθρώπινης δημιουργικότητας σε συγκεκριμένο τόπο και χρόνο. (Πολιτισμός είναι η επιστήμη και η τεχνολογία, η τέχνη, οι τεχνικές προσαρμογής και ελέγχου του περιβάλλοντος, τα ιδιαίτερα ήθη, ο τρόπος σκέψης, ο τρόπος ζ...