Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μάρκετινγκ Προορισμού
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact of the Covid-19 pandemic on tourism behavior and its implications for destination marketing [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Τσακέτα, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να καταγράψει τις ταξιδιωτικές προθέσεις και την
τουριστική συμπεριφορά εν γένει, όπως έχουν διαμορφωθεί μετά την πανδημία, να
καταγραφούν οι παράγοντες και τα ατομικά χαρακτηριστικά που επηρεάζουν τις εν λόγω
μεταβλητές και να αναδειχθεί ο ρόλος των χαρακτηριστικών αυτών στη διαδικασία λήψης
ταξιδιωτικών αποφάσεων μετά την πανδημία COVID-19.
Σε αυτό το ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Tempi: The Valley of the Gods - Destination Marketing for Municipality of Tempi [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
Πανάγος, Δημήτρης
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο βασικός σκοπός της Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας είναι η μελέτη του Δήμου Τεμπών αναφορικά με τον τρόπο με τον οποίο η κοιλάδα των Τεμπών και όλος ο δήμος γενικότερα θα καθιερωθούν σαν τουριστικός προορισμός, δηλαδή θα αποκτήσουν Τουριστική Ταυτότητα (Destination Branding).
Στην εργασία παρουσιάζονται τα βασικά μεγέθη του τουρισμού και η υπάρχουσα κατάσταση στην περιοχή καθώς και οι...