Κριτήρια αναζήτησης: ΜΟΥΣΕΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΑΝΔΡΟΥ
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΜΟΥΣΕΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΑΝΔΡΟΥ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 08-09-2018 [2018-09-08] Συγγραφέας: ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζεται ο τρόπος με τον οποίο μπορούν να αξιοποιηθούν τα εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ, με έμφαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για την προβολή και επικοινωνία ενός μουσείου και την επίτευξη μιας διαδραστικής και διαρκούς σχέσης με το κοινό. Ως μελέτη περίπτωσης έχει επιλεχθεί το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, με σκοπό να...