Κριτήρια αναζήτησης: ΜΟΥΣΕΙΟ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΜΟΥΣΕΙΟ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: MUSEUM ORGANIZATIONS AND COMMUNICATION STRATEGY IN THE REAL AND DIGITAL ENVIRONMENT OF CULTURE. COMPLETING THE BYZANTINE MUSEUM OF ZAKYNTHOS WITH THE MUSEUM OF SALOMOS AND SURFACE ZAKYNTHIAN [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: ΚΩΣΤΑΚΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μία σημαντική αλλαγή ως προς το ρόλο και τη δράση που διαδραματίζουν τα μουσεία. Η παραπάνω αλλαγή σημειώνει θετικό πρόσημο ως προς την πολιτιστική εικόνα της χώρας μας, μιας και τα περισσότερα μουσεία έχουν πλέον αντιληφθεί ότι όσο διατηρούν και επιδιώκουν να τοποθετούν σύνορα μεταξύ εαυτών και του κοινού, λειτουργώντας απλώς ως αποθήκες και βιτρίνες εκθεμάτων, ...