Κριτήρια αναζήτησης: ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Interactive exhibitions as a means of enhancing the museum experience. The case study of the Silversmithing Museum of Ioannina. [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2023 Συγγραφέας: ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΟΥΤΣΙΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τα οφέλη της διαδραστικότητας και γενικότερα της ψηφιακής τεχνολογίας, προκειμένου οι σύγχρονοι πολιτιστικοί οργανισμοί να οργανώσουν, διαμορφώσουν και καθορίσουν τον στρατηγικό τους σχεδιασμό στη σύγχρονη εποχή της ψηφιο-επικοινωνιακής παγκοσμιοποίησης. Μέσα από τα οφέλη αυτά, οι πολιτισμικές μονάδες έχουν τη δυνατότητα να παράσχουν στον επισκέπτη ένα μ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: CULTURAL COMMUNICATION OF ARCHAEOLOGICAL MUSEUMS OF PYLOS AND CHORA OF MESSENIA [Αγγλική] Ημερομηνία: 15-05-2022 [2022-05-15] Συγγραφέας: ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η ΔΕ που παρουσιάζεται εδώ σκοπό έχει να μελετήσει την πολιτιστική επικοινωνία στα αρχαιολογικά μουσεία της περιφέρειας. Προσεγγίζεται αρχικά ο ρόλος που διαδραματίζει η επικοινωνία στην ανάπτυξη ενός πολιτιστικού οργανισμού. Κατόπιν, τίθεται η προβληματική εάν και σε ποιο βαθμό τα μουσεία αυτά επικοινωνούν με το κοινό τους, ποιες μεθόδους χρησιμοποιούν για αυτό το σκοπό και πως προσλαμβάνει το κο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The impact of digital technology and the visitor’s experience. Digital Art Museum Case Study: Atelier des Lumières. [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-05-2020 [2020-05-16] Συγγραφέας: ΚΟΥΤΡΑ, ΠΟΛΥΞΕΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη έχει σκοπό να αναδείξει τη συμβολή της ψηφιακής τεχνολογίας και των μέσων που η τελευταία διαθέτει για τη βελτίωση των εμπειριών του επισκέπτη κατά την παρουσία του στο μουσείο του 21ου αιώνα. Εξετάζεται καταρχήν ο τρόπος συμπεριφοράς των επισκεπτών του σύγχρονου μουσείου, ενώ παράλληλα παρουσιάζονται οι ανάγκες του «καταναλωτικού κοινού». Διερευνάται η αναγκαιότητα ένταξης της ψη...