Κριτήρια αναζήτησης: ΜΜΕ, Mέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΜΜΕ, Mέσα Κοινωνικής Δικτύωσης Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: «A Communicative Strategy employed by the Greek National Opera - SNFCC. Cultural actions and messages through mass media, social media platforms and websites aiming at expanding their audience base» [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2024 Συγγραφέας: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΑ ΜΙΧΟΥ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στην εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού και της αυξημένης ανταγωνιστικότητας, οι Λυρικές Σκηνές προκειμένου να διατηρήσουν την οικονομική τους βιωσιμότητα και να αυξήσουν την προσφορά στο κοινωνικό σύνολο, καλούνται να επαναπροσδιορίσουν την επικοινωνιακή τους στρατηγική, υιοθετώντας επικοινωνιακά εργαλεία και μεθόδους, τα οποία αφενός θα συμβάλλουν στην προβολή του καλλιτεχνικού τους έργου, των κ...