Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
digital marketing, TikTok marketing
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
ΜΙΚΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ TIKTOK ΓΙΑ ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ [Ελληνική]
Ημερομηνία:
17-05-2025
ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΛΟΓΛΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): TikTok has emerged as a very popular platform in recent years and many SMEs have successfully utilized it to grow their businesses, expand their customer base and reach new audiences. This dissertation uses quantitative and qualitative data to examine how SMEs utilize digital marketing in general and TikTok marketing in particular as well as the perceptions about the future of digital marketing tr...