Κριτήρια αναζήτησης: Marketing Mix
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Marketing Mix Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic Planning - Tourism Business Marketing Plan [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Αρώνης, Ιωάννης` Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Οι Μικρές, Μικρομεσαίες και Μεσαίες σε μέγεθος Τουριστικές Επιχειρήσεις (ΜΜΤΕ) αποτελούν τον πυρήνα του κυριότερου κλάδου της οικονομίας της Ελλάδας. Ως χώρα, γεωγραφικά και περιβαλλοντικά, μπορεί να προσφέρει ένα μεγάλο πλήθος δραστηριοτήτων σε συνδυασμό με διακοπές σε βουνό και θάλασσα. Αν και αρκετά επικερδής και έχοντας κερδίσει τον τίτλο της ‘’βαριάς βιομηχανίας’’ της χώρας, ο τουριστικό...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: TOURISM MARKETING PLAN FOR PREFECTURE OF IMATHIA THE CONTRIBUTION OF SPECIAL FORMS OF TOURISM [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: Μπουλά, Ανατολή Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η Ημαθία στο πέρασμα των ετών δεν έχει λάβει τη θέση που της αξίζει στον χάρτη με τους τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας. Αν και διαθέτει αρχαιολογικά μνημεία παγκόσμιου ενδιαφέροντος και μεγάλης ιστορικής αξίας, πόλεις με ιστορία, πολιτισμό, μοναδικές φυσικές ομορφιές, τοπική γαστρονομία και οίνο, ευδιάθετους και φιλικούς κατοίκους και άριστο κλίμα, δεν έχει καταφέρει να βρίσκεται σε καλή θέση...