Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Management , Strategic Managment, telecommunications
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact of e-CRM on customer retention: the case of telecommunication companies in Greece [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-09-2019 [2019-09-08]
KITSAKI, STYLIANI - AIKATERINI
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The purpose of this study is to describe the impact of e-CRM on customer retention using the bibliographic review and primary research methodology.
This thesis begins with an introductory chapter which highlights the introductory concepts of the study and refers to the methodology and objectives of the research. The second chapter of the study then analyzes the CRM and E CRM applied by businesse...