Κριτήρια αναζήτησης: MEDIA
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: MEDIA Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Impact of the Greek Economic Crisis on Media Industry. The Case of Antenna [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΦΑΡΦΑΡΑ, ΕΥΑΝΘΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): This study presents the impact of the Greek economic crisis on the Greek media industry. It explores the effect on the media by assessing major market events, as well as the performance of the financials of the sector. Furthermore, it explores the questions of whether economic conditions and advertising expenditures are related and whether economic conditions impact differently the various media t...