Κριτήρια αναζήτησης: Linkedin
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Linkedin Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 10-09-2022 [2022-09-10] Συγγραφέας: Κούτουλα, Κυριακή Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Social media have come to be one of the most important drivers of traffic, engagement and turnover of each business whether it is focused online or offline. Social media networks have been around the corner for the last 20 years and each year proves them to have an even more impact in our daily lives and the way we interact with others and perceive social issues. The term ‘Social Media Engageme...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The use of the Social Media as a marketing tool for Startups -The Greek case [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΔΟΥΛΗΓΕΡΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The remarkable growth of social media and the internet affects the way of thinking about marketing. The latter is one of the key success factors for a firm to survive. The above statements lead us to examine the role of social media as a marketing tool. Furthermore, our primary interest for the startups steer our attention to this object. Hence, this dissertation has a dual aim. First, we tried ...