Κριτήρια αναζήτησης: Generation Z, Consumer behaviour, Culture, Sustainability
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Generation Z, Consumer behaviour, Culture, Sustainability Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Παράγοντες που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά της Γενιάς Z [Ελληνική] Ημερομηνία: 25-9-2023 Συγγραφέας: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΛΟΔΗΜΙΔΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): This analysis examines various aspects of consumer behavior, including the influence of cultural factors, social media, beliefs about green products, personal attitudes, and brand/product information. The findings reveal the complexity and diversity of consumer preferences, with cultural factors holding varying degrees of importance. While some respondents express a preference for buying green pro...