Κριτήρια αναζήτησης: GREEK MARKET
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: GREEK MARKET Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: H στάση των καταναλωτών απέναντι στις στρατηγικές μάρκετινγκ κατά τη διάρκεια της ύφεσης: Εμπειρικά στοιχεία από την Ελλάδα. [Αγγλική] Ημερομηνία: 02-06-2015 [2015-06-02] Συγγραφέας: ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): How financial crisis has influenced the behaviour of Greek consumer. and what was the impact on companies marketing starategies.