Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
FMCG’S
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
COVID-19 EFFECT IN THE GREEK E-COMMERCE.THE FMCG/FOOD SECTOR CASE [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-09-2021 [2021-09-12]
ILIOPOULOS, GEORGIOS
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): E-commerce globally is on the rise and Digital Sales have outnumbered sales in physical stores. Companies invest time, money and personnel to gain insights and profit in the right segments of the market. During the pandemic period, there is an upsurge and consumer habits altered drastically all over the world. In this thesis, we briefly examine the evolution and global presence of E-Commerce and f...