Κριτήρια αναζήτησης: ELECTRONIC COMMERCE
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ELECTRONIC COMMERCE Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: ELECTRONIC COMMERCE AND STRATEGIES OF ELECTRONIC ADVERTISING [Αγγλική] Ημερομηνία: 09-09-2018 [2018-09-09] Συγγραφέας: ΤΣΟΤΣΑΣ, ΗΛΙΑΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Nowadays, it has been observed a rapid development in online shopping and e-commerce since the Internet became an integral part of our lives. More and more companies use the Internet daily through the social media to communicate with potential and existing clients in order to advertise their products, brand name, services etc (Gangeshwer, 2005). As a means of communication, the Internet influence...