Κριτήρια αναζήτησης: E-WOM,TOURISM,DESTINATION
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: E-WOM,TOURISM,DESTINATION Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Electronic word of mouth and its impact on tourists' intention to visit a destination [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-05-2017 [2017-05-21] Συγγραφέας: Βρύνιου, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The aim of this dissertation is to describe how electronic word of mouth can affect tourists' intention to visit a destination, in our case Greece. More specifically the survey refers to negative and positive e-WOM and how specific comments can affect tourists' intention and moreover how important is the quality and quantity of the e-WOM messages.