Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
E-Commerce
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
E-commerce in the Covid-19 era [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-09-2021 [2021-09-12]
Βάλβη, Αντωνία Ναταλία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The purpose of this study is to explore the concept of e-commerce as well as to examine theoretically and quantitatively if the attitude of the consumers towards online shopping has differentiated regarding online purchasing, and whether this behaviour is possible to change and to what extent in case of emergency situations. Moreover, a quantitative research was carried out for the purpose of thi...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact of the E-Banking in trade: a comparative analysis between Greece and selected EU Member States. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
05-09-2021 [2021-09-05]
Μπασιά, Ειρήνη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική Λογιστική Χρηματοοικονομική (ΤΛΧ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η συγκριτική μελέτη των επιπτώσεων της χρήσης της ηλεκτρονικής τραπεζικής στις εμπορικές συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων, καταναλωτών και κράτους-κοινωνίας στην Ελλάδα, τη Γαλλία και τη Γερμανία λαμβάνοντας υπόψιν θεωρητικά αλλά και οικονομικά στοιχεία, τα οποία συλλέχθηκαν και επεξεργάστηκαν βάσει της βιβλιογραφικής επισκόπησης και της δευτερογενούς ποσοτικής έρε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"The growth of e-commerce and the impact of the new Legislation on the protection of Personal Data (GDPR) - The law enforcement in relation to businesses and the new challenges they are faced with" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-05-2020 [2020-05-09]
Παπαγιάννη, Όλγα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Δίκαιο της Οικονομίας και των Επιχειρήσεων (ΔΟΕ)
Περίληψη (Abstract): Βασικό ερευνητικό αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί η μελέτη της έννοιας του ηλεκτρονικού εμπορίου και η νομική του προσέγγιση με βάση την ελληνική και την ευρωπαϊκή νομοθεσία. Θα αναζητηθούν τα εμπόδια και τα οφέλη που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις από τη χρήση αυτού συνδυαστικά με την εφαρμογή του νέου Γενικού Κανονισμού για την προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.